Abonnement

Hoelang duurt de verzending?

Je bestelling wordt de volgende werkdag geleverd. Op die manier kan je zo snel mogelijk van jouw BRITA producten genieten.

Zodra jouw bestelling is doorgegeven aan onze logistieke partner, ontvangt je een bevestiging per e-mail. Wij willen je erop wijzen dat wij niet verantwoordelijk zijn voor vertragingen die worden veroorzaakt door onze logistieke partner.

Kan ik retourneren?

Je kan een besteld artikel binnen 30 dagen na levering terugsturen zonder dat je hier een reden voor hoeft op te geven. Stuur het artikel op tijd terug om te voldoen aan de gestelde tijdslimiet. Neem voor het gratis terugsturen van jouw product contact op met klantenservice. Stuur geen ongefrankeerde pakketten naar ons terug. Doe je dat wel, dan zijn wij genoodzaakt hier extra kosten voor aan te rekenen. Stuur de volledig ingevulde ontvangstbon mee met jouw retourzending.

We accepteren geen teruggestuurde goederen die beschadigd zijn vanwege onjuist gebruik of een ondeugdelijke verpakking. Na de retourperiode van 30 dagen kan je defecte of niet-functionerende artikelen ook retourneren binnen de wettelijke garantieperiode. Bewaar de bon als garantiebewijs op een veilige plaats.

Hoe werkt een abonnement?

1. Kies zelf je jaarpakket. Je kan voor jezelf uitmaken hoe vaak en hoeveel navullingen je wenst te ontvangen

2. Geniet zonder zorgen elke dag van heerlijk bruiswater. Met dit abonnement heb je steeds voldoende bruiswater in huis.

3. Even niet thuis, pauzeer je abonnement en herstart wanneer jij het wil.

Hoe kan je je lege cilinders inruilen en je statiegeld terug ontvangen?

1. Stuur een mailtje naar customerservice@distrilink.be (vermeld hier zeker je ordernummer in)
2. Je ontvangt van ons een retourlabel en instructies waarmee je gratis je lege cilinders kan terugsturen
3. Je ontvangt je statiegeld via een bankoverschrijving

Statiegeld

Wat is statiegeld?

Bij de aankoop van de CO2 gascilinders zal je steeds 12 euro statiegeld betalen per cilinder. Het bedrag van statiegeld kan je recupereren door de gascilinders te retourneren. Na ontvangst van die retour zal het bedrag van het statiegeld terug gestort worden op u rekening.

Hoe kan je je statiegeld terug krijgen?

Voor de terugbetaling van het statiegeld vraag je een retour aan via onze klantenservice. Dit via email customerservice@distrilink.be. Na ontvangst van je email sturen wij je een retourlabel dat je dan gebruikt om de gascilinders terug te sturen.

Na ontvangst van de retourzending, zal de terugbetaling binnen de 7 werkdagen plaatsvinden.

Verzenden en retourneren

Kan ik mijn bestelling volgen?

Als je je bestelling hebt geplaatst, is het mogelijk om jouw bestelling te volgen via de track and trace die je via email zal ontvangen.

Let wel, je zal hier pas beweging zien 4 uur na het ontvangen van de track and trace code.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Je kan een besteld artikel binnen 30 dagen na levering terugsturen zonder dat je hier een reden voor hoeft op te geven. Stuur het artikel op tijd terug om te voldoen aan de gestelde tijdslimiet. Neem voor het gratis terugsturen van jouw product contact op met klantenservice. Stuur geen ongefrankeerde pakketten naar ons terug. Doe je dat wel, dan zijn wij genoodzaakt hier extra kosten voor aan te rekenen. Stuur de volledig ingevulde ontvangstbon mee met jouw retourzending.

We accepteren geen teruggestuurde goederen die beschadigd zijn vanwege onjuist gebruik of een ondeugdelijke verpakking. Na de retourperiode van 30 dagen kan je defecte of niet-functionerende artikelen ook retourneren binnen de wettelijke garantieperiode. Bewaar de bon als garantiebewijs op een veilige plaats.

Hoe gebeurt de terugbetaling?

Na ontvangst van de goederen zullen we je binnen de 7 werkdagen de waarde van de geretourneerde producten terugbetalen.

Wat te doen bij defect product?

Artikelen die zijn afgeleverd met duidelijk zichtbare materiaaldefecten of fabricagefouten moeten meteen worden gemeld. Neem gratis contact op met de klantenservice.

Andere vraag?

Kon je het antwoord op je vraag niet vinden? Neem contact op.